Korišćenje sajta
Korisnici prihvataju korišćenje sadržaja sajta tri-o.rs isključivo za sopstvenu upotrebu i na svoju odgovornost. Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela sajta, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi.
Poštovani,
Uslovima korišćenja su definisana pravila pri kupovini u Internet prodavnici Tri “O”, koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.
Opšti uslovi :
1. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu. Telefonskom potvrdom prodavac preuzima obavezu isporučivanja predmetnog dobra u dogovorenom roku.
2. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, i telefonske potvrde o prihvatu porudžbine od strane prodavca, narudžba je neopoziva.
3. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne u fabričkoj ambalaži, osim u slučaju kada je kupac saglasan da kupi prethodno raspakovan i izložen proizvod, u predviđenom roku.
4. U slučaju bilo kakve promene, prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.
5. Sve eventualne promene, sem promena u vezi sa isporukom, se ne odnose na potvrđene narudžbe.
6. Prema Zakonu o zaštiti potrošača (("Sl. glasnik RS", br. 62/2014 i 6/2016 - dr. zakon) kupovina preko našeg web sajta tri-o.rs smatra se prodajom na daljinu. U slučaju kada korisnik nakon prijema robe uvidi da roba nije odgovarajuća, ima pravo da artikal zameni u roku od 14 dana za drugu odgovarajuću stvar, na način kako je to definisano Zakonom o zaštiti potrošača, za isti ili drugi artikal, bez obzira na cenovni rang ili model artikla, kao i da ima pravo na povraćaj novca. Ako korisnik nakon prijema robe istu ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana, na način kako je to definisano Zakonom o zaštiti potrošača, a u delu vezanom za Prodaju na daljinu (prodaja van prostorija firme).
7. Osnovne karakteristike proizvoda se mogu naći na web sajtu www.tri-o.rs na strani svakog artikla i roba koja se prodaje putem web sajta poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u pripadajućoj deklaraciji; a saobraznost robe se utvrđuje isključivo prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom deklaracijom proizvoda.
8. Mail adresa za izjavljivanje reklamacije proizvoda kupljenih putem internet prodavnice je: reklamacije@tri-o.rs i putem telefona 034/725-922.
9. Kompanija Tri „O“ nastoji da sve proizvode iz svoje ponude opiše što je tačnije moguće na svojoj web stranici. Tri „O“ ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u neoštećenom stanju, sa kompletnom pripadajućom dokumentacijom, a uplaćen novac će Vam biti vraćen ili će biti ponuđena zamena za neki drugi proizvod uz vraćanje ili doplatu sredstava u zavisnosti od vrednosti zamene.Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. Kompanija Tri „O“ ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje email obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, ukoliko traženi proizvod nije na stanju itd.
10. Kompanija Tri „O“ nastoji da sve proizvode iz svoje ponude opiše što je tačnije moguće na svojoj web stranici. Tri „O“ ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u neoštećenom stanju, sa kompletnom pripadajućom dokumentacijom, a uplaćen novac će Vam biti vraćen ili će biti ponuđena zamena za neki drugi proizvod uz vraćanje ili doplatu sredstava u zavisnosti od vrednosti zamene.Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. Kompanija Tri „O“ ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje email obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, ukoliko traženi proizvod nije na stanju itd.
11. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica (Komercijalna banka ad Beograd, OTP banka Srbija ad Beograd ili Banca Intesa ad Beograd), pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
12. Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
13. PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Tri "O" d.o.o.
Industrijska zona 464
34300 Banja Aranđelovac
Delatnost: 4690 - Nespecijalizovana trgovina na veliko
Matični broj: 06231870
PIB: 100765218
Web adresa: www.tri-o.rs
Kontakt telefon: +381 34 725 922
Kontakt email: office@tri-o.rs
Porudžbine primljene preko Internet prodavnice do 15 časova biće isporučene u roku od 2 do 5 dana,a porudžbine primljene posle 15 časova u roku od 3 do 6 dana. Za robu kupljenu u našim maloprodajnim objektima u Aranđelovcu, Topoli, Lazarevcu,Mladenovcu, Kragujevcu, Smederevu i Smederevskoj Palanci obezbeđen je prevoz u roku od 2 do 7 dana.
Porudžbine preko Internet prodavnice u vrednosti preko 2000 dinara, a čija je težina ispod 30 kg TRI O besplatno isporučuje.
U svim ostalim slučajevima transport se obračunava u skladu sa tabelom:
CENOVNIK KURIRSKE SLUŽBE ‘’R’’ EXPRESS
Masa pošiljke u kg | 0-1 kg | 1-2 kg | 2-10 kg | 10-20 kg | 20-30 kg | preko 30 kg |
---|---|---|---|---|---|---|
Cena po pošiljci | 164 din | 288 din | 318 din | 420 din | 660 din | 1600 din |
TRI "O" prevoz na teritoriji gradova gde su TRI "O" maloprodaje
Kilometri | do 10km | 10-15km | 15-20km | 20-25km |
---|---|---|---|---|
Cena prevoza | 250 din | 500 din | 1.000 din | 1.500 din |
Isporuka robe se vrši na teritoriji cele Srbije našim sopstvenim prevozom ili kurirskim službama City Express i RoyalExpressinijemogućavan teritorije Srbije.
Kurirska služba isporučuje robu do adrese naručioca, tj. ne unosi robu u stambeni prostor. U slučaju da robu isporučuje Tri "O", artikli se isporučuju do adrese naručioca, tj. roba se ne unosi u stambeni prostor. Roba koje je poručena preko naše Internet prodavnice može biti isporučena besplatno u nekom od maloprodajnih objekata Tri "O".
Za porudžbine plaćene preko računa isporuka se vrši od 3 do 5 dana, od trenutka kada se novac evidentira na našem računu.
Za kupovinu šporeta i peći na čvrsto gorivo usluga dostave se obavlja samo u mestima gde se nalaze MP objekti Tri O.
Proizvode koji su lomljivi, poput čaša, rasvete, sijalica, nismo u mogućnosti da isporučimo.
Rok za reklamacije na oštećenu robu je 24 časa od trenutka preuzimanja.
Cene isporuke izražene na sajtu su informativnog karaktera, i molimo Vas da se o tačnom iznosu informišete pri kontaktu sa operaterom kompanije TRI O.
Politika privatnosti
Kompanija Tri „O“ d.o.o. se obavezuje da će čuvati privatnost svih svojih korisnika. Prikupljaju se samo podaci neophodni za poslovanje i obaveštavanje korisnika u skladu sa standardima dobre poslovne prakse i u cilju pružanja kvalitetne usluge na najbolji način. Korišćenje naših servisa takođe podrazumeva saglasnost korisnika da mu šaljemo email obaveštenja (newsletter). Dajemo korisnicima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing liste, koje se koriste u svrhu promocije. Svi podaci o korisnicima se pažljivo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje posla. Svi zaposleni kompanije Tri “O” d.o.o. koji imaju pristup podacima korisnika servisa odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Kompanija Tri „O“ d.o.o. ne razmenjuje informacije o korisnicima sa trećim licima. Prikupljene informacije se mogu koristiti informacije u cilju održavanja kontakta sa korisnicima i obaveštavanja o razvoju našeg poslovanja. I ovom slučaju korisnici imaju mogućnost da se ispišu sa mailing liste. Ukoliko u nekom trenutku u budućnosti budemo primorani da otkrijemo sakupljene informacije trećoj strani (npr. državnim organima), o tome će korisnik biti obavešten i dati svoju saglasnost.
Ukoliko koristite sajt kompanije Tri “O” d.o.o. , odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Korišćenjem sajta kompanije Tri “O” d.o.o. odgovorni ste za sve aktivnosti koje se dešavaju na vašem nalogu i sa vašom lozinkom kompanija Tri “O” d.o.o. zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja. Maloletnici mogu koristiti sajt kopanije Tri “O” d.o.o u svrhe online kupovine uz nadzor roditelja ili staratelja.
Korisnici se obavezuju da povremeno pročitaju ovu politiku privatnosti kako bi bili upoznati sa eventualnim postavljanjem izmenjenog dokumenta i novih uslova. Ukoliko korisnik nastavi da koristi sajt i usluge kompanije Tri „O“ d.o.o. nakon bilo koje nove verzije politike privatnosti, podrazumeva se da prihvata uslove objavljene u istoj.
„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“
Prijava reklamacija
Prijava reklamacija se vrši u objektu u kome je proizvod kupljen ili, u slučaju internet kupovine, na mail adresu trioreklamacije@tri-o.rs
Saobraznost
Zakonom o zaštiti potrošača (član 52-55) Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Prodavac odgovara za saobraznost kupljenog proizvoda u zakonskom roku od dve godine. U tom periodu sva komunikacija u vezi sa nesaobraznošću kupljenih proizvoda se vodi isključivo sa prodavcem. Prodavac je obavezan da reklamirani proizvod preuzme od kupca i prosledi ovlašćenom servisu na popravku uz izričitu saglasnost kupca za to.
U roku od 8 dana od prijema reklamacije Prodavac je obavezan da obavesti Kupca o statusu prijavljene reklamacije tj. da li je reklamacija uvažena ili ne. U slučaju da je reklamacija opravdana, a samim tim i uvažena, obaveza Prodavca je da servisirani proizvod vrati kupcu u roku od 30 dana od dana podnošenja zahteva za otklanjanje nesaobraznosti kada je u pitanju tehnička roba i nameštaj.
U slučaju da Proizvođač (Dobavljač) za predmetni proizvod daje garanciju dužu od dve godine, odn. dužu od zakonskog roka odgovrnosti za saobraznost proizvoda, Proizvođač (Dobavljač) je dužan da obezbedi besplatan servis i popravku za kvarove na proizvodima koji se mogu definisati kao nesaobraznost proizvoda tehničkom uputstvu, tj. karakateristikama koje su za predmetni aparat-proizvod propisane. Istekom roka od 24 meseca od dana kupovine prodavac je dužan da kupca informiše o ovlašćenom servisu za popravku predmetnog proizvoda u garantnom periodu(ako takav period postoji), a i nakon isteka istog.
Pravo na otklanjanje nesaobraznosti i besplatno servisiranje Kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Prodavac je dužan da Potrošaču izda pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odn. saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Kupac može zahtev za otklanjanje nesaobraznosti uputiti lično, putem pošte,telefonskim putem ili putem elektronske pošte. U slučaju da je reklamacija osnovana Kupac ima pravo naknade troškova slanja reklamiranog proizvoda.
Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti proizvoda biće prihvaćen samo ako je reklamirana roba vraćena kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio navode Kupca. (Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu, ali je poželjna da se dostavi uz uređaj).
Svaki vid obaveštavanja Kupca od strane Prodavca mora biti ili u pisanoj ili elektronskoj formi.
Kada je predmet reklamacije tehnička roba kupac ima pravo da u prvih šest meseci od dana kupovine proizvoda, a u slučaju kvara istog zahteva povraćaj novca ili zamenu proizvoda, osim u slučaju kada je nesaobraznost neznatna i predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca. Popravka proizvoda u periodu od 6 meseci od dana kupovine je moguća samo uz izričitu saglasnost kupca.
Ako je paket koji je dostavio kurir oštećen - Kupac može odbiti prijem pošiljke. Ukoliko se šteta ustanovi nakon isporuke i otvaranja paketa Kupac je dužan da reklamaciju prijavi što pre, a najkasnije u roku od 24h od momenta prijema, u suprotnom zahtev kupca neće biti prihvaćen.
Pravo potrošača na odustanak od ugovora, u slučaju kupovine proizvoda izvan poslovnih prostorija prodavca
Obaveza Prodavca je da potrošača koji zaključuje Ugovor na daljinu obavesti o pravu jednostranog raskida ugovora zaključenog na daljinu (član 27 Zakona o zaštiti potrošača).
Na osnovu člana 28 Zakona o zaštiti potrošača Potrošač ima pravo da u roku od 14 dana odustane od Ugovora zaključenog na daljinu, odn. izvan poslovnih prostorija, bez navođenja razloga i bez snošenja dodatnih troškova (osim troškova iz člana 34 i 35 Zakona o zaštiti potrošača).
Pravo Kupca je da proizvod kupljen na daljinu može vratiti Prodavcu i zahtevati povraćaj novca saglasno članu 28 Zakona o zaštiti potrošača, u roku od 14 dana od dana kupovine, potpisivanjem i slanjem zahteva za raskid ugovora zaključenog na daljinu. Obaveza Prodavca je da uz svaki proizvod pošalje obrazac zahteva za raskid ugovora zaklučenog na daljinu.
U slučaju raskida Ugovora na daljinu Prodavac može zahtevati nadoknadu razumnih troškova, a koje je imao u postupku prodaje i povraćaja proizvoda (član 35, stav 2, ZZP).
Više informacija o Zakonu o zaštiti potrošača možete pročitati na sledećem linku: http://mtt.gov.rs/download/1(2)/ZZP.pdf
Internet prodavnica Tri "O" zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako je uređaj poručen po jednoj ceni i sa tom cenom primljen od strane Kupca, a nakon toga je cena smanjena, Kupac nema pravo na povraćaj novca.
Nastojimo da cene, fotografije i opisi artikala budu što tačniji i kompletniji, ali ne možemo da garantujemo da su svi podaci apsolutno ispravni. Artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.
Obaveza Prodavca je da potrošača koji zaključuje Ugovor na daljinu obavesti o pravu jednostranog raskida ugovora zaključenog na daljinu (član 27 Zakona o zaštiti potrošača).
Na osnovu člana 28 Zakona o zaštiti potrošača Potrošač ima pravo da u roku od 14 dana odustane od Ugovora zaključenog na daljinu, odn. izvan poslovnih prostorija, bez navođenja razloga i bez snošenja dodatnih troškova (osim troškova iz člana 34 i 35 Zakona o zaštiti potrošača).
Pravo Kupca je da proizvod kupljen na daljinu može vratiti Prodavcu i zahtevati povraćaj novca saglasno članu 28 Zakona o zaštiti potrošača, u roku od 14 dana od dana kupovine, potpisivanjem i slanjem zahteva za raskid ugovora zaključenog na daljinu. Obaveza Prodavca je da uz svaki proizvod pošalje obrazac zahteva za raskid ugovora zaklučenog na daljinu.
U slučaju raskida Ugovora na daljinu Prodavac može zahtevati nadoknadu razumnih troškova, a koje je imao u postupku prodaje i povraćaja proizvoda (član 35, stav 2, ZZP).
Više informacija o Zakonu o zaštiti potrošača možete pročitati na sledećem linku: http://mtt.gov.rs/download/1(2)/ZZP.pdf
Internet prodavnica Tri "O" zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako je uređaj poručen po jednoj ceni i sa tom cenom primljen od strane Kupca, a nakon toga je cena smanjena, Kupac nema pravo na povraćaj novca.
Nastojimo da cene, fotografije i opisi artikala budu što tačniji i kompletniji, ali ne možemo da garantujemo da su svi podaci apsolutno ispravni. Artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.
Povraćaj sredstava
Prodajno mesto može koristiti sledeću izjavu: „U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Tri-O je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.