All Categories
    Menu Close

    Frequently Asked Questions

    Na koji način se može izvršiti kupovina preko internet prodaje?

    • Način na koji možete izvršiti kupovinu preko internet prodaje možete videti u videu "Kako kupiti na sajtu" koji se nalazi na svakoj stranici proizvoda koji pogledate i na početnoj strani.

    Na koji način se može platiti proizvod kupljen preko internet prodaje?

    • Detaljnije informacije o vrstama i načinima plaćanja možete pronaći na stranici sajta "Načini plaćanja."

    U kom roku stižu naručeni proizvodi?

    • Porudžbine primljene preko Internet prodavnice do 15 časova biće isporučene u roku od 2 do 5 dana, a porudžbine primljene posle 15 časova u roku od 3 do 6 dana. Za robu kupljenu u našim maloprodajnim objektima u Aranđelovcu, Topoli, Lazarevcu, Mladenovcu, Kragujevcu, Beogradu, Jagodini, Rači, Velikoj Plani, Smederevu i Smederevskoj Palanci obezbeđen je prevoz u roku od 2 do 7 dana.

    Kako se može proveriti dostupnost proizvoda?

    • Dostupnost proizvoda se može proveriti na sajtu, na stranici proizvoda koji Vas interesuje, mailom ili pozivom na broj telefona naših maloprodajnih objekata i internet prodaje. Broj telefona je +381628817425.

    Da li je poštarina uključena u cenu?

    • Cene su različite, u prilogu je slika cenovnika kurirske službe.

    KURIRSKA SLUŽBA:

    Masa pošiljke u kg do 30 kg 30-40 kg 40-50 kg 50-60 kg 60-70 kg 70-80 kg 80-100 kg preko 100 kg
    Cena po pošiljci besplatno 600 din 800 din 1000 din 1200 din 1400 din 1600 din svaki sledeći kg 19 din

    Da li se proizvod može poručiti online, a preuzeti u nekom od maloprodajnih objekata?

    • Proizvod možete poručiti online, gde ćete pri porudžbini upisati napomenu da želite lično da preuzmete svoj uređaj i navesti u kom maloprodajnom objektu to želite da učinite.

    U slučaju poručivanja gabaritnog proizvoda, na koji način se vrši isporuka?

    • Isporuka velikih kućnih aparata i bele tehnike se vrši do ulaza u zgradu ili kuću. Unošenje u stan ili kuću se naplaćuje, a cena je regulisana po kilaži i možete je proveriti u cenovniku za dostavu.

    Greškom je naručen neželjeni proizvod. Na koji način se može otkazati porudžbina?

    • Porudžbina se može otkazati pozivom na brojeve telefona naše internet prodaje 034/702-922 i 062/88-25-838, gde će operater obaviti otkazivanje Vaše porudžbine u roku od 24-48h od napravljene porudžbine. Nakon što operater internet prodaje potvrdite porudžbinu, ona postaje neopoziva.

    Na koji način se rešava problem isporuke oštećene robe?

    • U slučaju dostavljanja oštećenih proizvoda, kupac je dužan da u roku od 24h prijavi oštećenje kompaniji Tri „O“ i kuriru brze pošte koja je proizvod isporučila, kako bi se napravio zapisnik o oštećenju. Nakon toga, vrši se zamena proizvoda za nov ili povrat novca, u dogovoru sa kupcem.

    Da li je moguća isporuka van Srbije?

    • Isporuka nije moguća van teritorije Republike Srbije.

    Kako znam da je sigurno obavljeno poručivanje?

    • Operater internet prodaje će Vas kontaktirati u roku od 24h radnim danom i u roku od 48h tokom vikenda od momenta poručivanja proizvoda radi potvrde porudžbine i eventualnog uzimanja podataka koji su neophodni, a nisu uneti prilikom poručivanja.

    Koliko dugo važi napravljena rezervacija?

    • Rezervacija proizvoda važi 48h od momenta poručivanja.

    Gde se mogu pronaći informacije o servisu, reklamacijama i ostvarivanju garancije?

    • Informacije o servisu, ostvarivanju garancije i reklamacijama mogu se pronaći na stranicama sajta kompanije Tri „O“ - Servis, Ovlašćeni serviseri, Prava potrošača i Reklamacije.

    Gde se mogu pronaći informacije o karakteristikama uređaja?

    • Informacije o karakteristikama uređaja mogu se pronaći na stranici svakog proizvoda koji je ponuđen na našem sajtu. Ukoliko su potrebne dodatne informacije, slobodno se obratite našem operateru internet prodaje za dodatne informacije.

    Gde se mogu pronaći informacije o dužini trajanja garancije?

    • Informacije o dužini trajanja garancije trebaju se nalaziti na stranici svakog proizvoda. Ukoliko ta informacija nije prikazana na nekom od naših ponuđenih proizvoda, slobodno se obratite našem operateru internet prodaje za dodatne informacije.

    Da li se uz uređaj dobija i uputstvo na srpskom jeziku?

    • Prema zakonskim propisima Republike Srbije, u svakom od naših proizvoda mora postojati uputstvo na srpskom jeziku.

    Da li postoji mogućnost upoređivanja artikala na sajtu?

    • Na našem sajtu postoji mogućnost upoređivanja proizvoda, kako bi Vašu kupovinu učinili bržom i efikasnijom.

     

     

    Mejl:

    FIZIČKA LICA Radnim danima 08-16h, subotom 08-14h +381 34 725 922 +381 62 882 5838 office@tri-o.rs

    PRAVNA LICA Radnim danima 08-16h, subotom 08-14h +381 34 725 922 office@tri-o.rs

    REKLAMACIJE Radnim danima 08-16h, subotom 08-14h +381 34 725 922 +381 62 88 17 438 reklamacije@tri-o.rs